Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHousner, Lynn D.; Griffey, David C.
TitelTeacher Cognition: Differences in Planning and Interactive Decision Making Between Experienced and Inexperienced Teachers.
QuelleIn: Research Quarterly for Exercise and Sport, 56 (1985) 1, S.45-53Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDecision Making; Elementary Education; Lesson Plans; Physical Education Teachers; Student Teachers; Teaching Experience; Teaching Methods
AbstractThe decision making strategies employed by experienced and student physical education teachers while planning and teaching lessons were studied. Experienced teachers had many strategies for managing students and facilitating individual student performance while inexperienced teachers focused on the interest level of the entire class. (Author/MT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: