Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFulwiler, Toby E.; Schiff, Peter M.
TitelMSU Graduate Students Become MTU Writing Teachers.
QuelleIn: Improving College and University Teaching, 28 (1980) 1, S.7-9Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege English; English Curriculum; English Education; Graduate Study; Higher Education; Intercollegiate Cooperation; Internship Programs; Teaching Assistants; Teaching Experience; Writing (Composition)
AbstractEnglish graduate students at Michigan State University teach composition at Michigan Technological University as participants in the Graduate Intern Program, a cooperative effort between the two schools. Benefits of the program include financial support and teaching experience for the students and increased credit-hour generation for Michigan State. (JMD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: