Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPacey, Megan
TitelDon't Let the Tail Wag the Dog: Inspection in Early Childhood Education and Care
QuelleIn: FORUM: for promoting 3-19 comprehensive education, 65 (2023) 3, S.103-108 (6 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0963-8253
SchlagwörterInspection; Early Childhood Education; Child Care; Educational Quality; Educational Policy
AbstractChildren's early education experiences are rarely high quality when changes to policy and practice are knee jerk and made in response to politicised anger and frustration. Changes to education inspection systems deliver when they are grounded in evidence-informed practice. What matters is that the inspection process supports practitioners in schools and settings to find sustainable, safe and effective ways to meet the needs of the children and families that they work with. (As Provided).
AnmerkungenLawrence Wishart. Central Books Building, Freshwater Road, Chadwell Heath, London RM8 1RX, UK. Tel: 44-20-8597-0090; e-mail: forum@lwbooks.co.uk; Web site: https://journals.lwbooks.co.uk/forum
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "FORUM: for promoting 3-19 comprehensive education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: