Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKrishnamoorthy, Lakshmi; Merchant, Zahira
TitelApplying Persuasive Techniques in an Online Learning Environment: A Mixed-Method Study
QuelleIn: Pedagogical Research, 8 (2023) 2, (14 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Krishnamoorthy, Lakshmi)
ORCID (Merchant, Zahira)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2468-1989
SchlagwörterPersuasive Discourse; Instructional Design; Electronic Learning; Learner Engagement; Professional Personnel; Teaching Methods; Computer Mediated Communication; Individualized Instruction; Learning Analytics; Educational Technology
AbstractPersuasion is inherent to the instructional process. Instructions delivered through online programs do not always generate expected and consistent learning outcomes, and hence persuasion in online instructional design is even more critical. Through this mixed-method study, we aim to identify the most widely used persuasive design techniques, the challenges limiting their applications, and their implications. Furthermore, this paper discusses the recommendations of new persuasive techniques put forth by Instructional Designers. (As Provided).
AnmerkungenModestum. 1 Windrush Road, DE65 5LB, Hilton, Derbyshire, UK. Tel: +44-783-473-4063; e-mail: info@modestum.org; Web site: https://www.pedagogicalresearch.com/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Pedagogical Research" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: