Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLiao, Weiwen; Abukhalaf, Ronnie; Powell, Jason W.
TitelCOVID-19's Effect on Study Hours for Business Students Transitioning to Online Learning
QuelleIn: Journal of Education for Business, 98 (2023) 4, S.167-174 (8 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Liao, Weiwen)
ORCID (Abukhalaf, Ronnie)
ORCID (Powell, Jason W.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0883-2323
DOI10.1080/08832323.2022.2103488
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; Study Habits; Business Administration Education; College Students; Electronic Learning; Distance Education; Time on Task; In Person Learning; Blended Learning
AbstractSchools transitioned face-to-face (F2F) classes online in spring 2020 due to COVID-19. This paper reports on changes in study hours of business majors at a public university amid this transition. The analysis by enrollment type of quantitative data collected from 250 students shows an overall significant difference in study hours per class for all students. However, the difference is between students enrolled in online and F2F classes before the transition. F2F-only or online-only students did not significantly have a change in study hours after the transition. This report discusses these results and explores suggestions for helping students transition to online learning. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Education for Business" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: