Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAndes, Sarah; Fitzgerald, Jason C.; Cohen, Alison K.; Warren, Scott
TitelTeaching Students to Be Political in a Nonpartisan Way: Reflections from Action Civics Education across Red and Blue States
QuelleIn: Peabody Journal of Education, 96 (2021) 3, S.285-293 (9 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Cohen, Alison K.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0161-956X
DOI10.1080/0161956X.2021.1942707
SchlagwörterTeaching Methods; Student Centered Learning; Civics; Citizenship Education; Middle School Students; High School Students; Social Problems; Student Participation; Social Studies; Diversity; Consciousness Raising; Barriers; Rhode Island; New York; Massachusetts; Alabama; California; Oklahoma
AbstractUsing a student-centered approach, Generation Citizen's (GC) action civics model helps students gain civic knowledge and skills as they work together to take action on a local issue in their community. This paper draws upon reflections from GC's decade-plus of teaching action civics at scale in middle and high schools across the United States, highlighting drivers for nonpartisan civics education efforts in Texas, Oklahoma, California, Alabama, Massachusetts, Rhode Island, and New York. Reflections on GC's work also point to the opportunities and challenges that GC encountered as it scaled We suggest future directions for research and practice for nonpartisan action civics work into the next decade. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Peabody Journal of Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: