Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBrunetti, Gerald
TitelAlternative Schools: Can They Survive?
QuelleIn: Clearing House: A Journal of Educational Strategies, Issues and Ideas, 93 (2020) 5, S.215-219 (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0009-8655
DOI10.1080/00098655.2020.1787053
SchlagwörterNontraditional Education; Public Schools; Equal Education; Elementary Schools; Educational Innovation; Educational Practices; Elementary Secondary Education; Free Schools; Secondary Schools; Participative Decision Making; Cooperative Planning; Minnesota (Minneapolis)
AbstractThe opponents and proponents of the alternative school movement are equally vociferous in enunciating their positions which leave all of us somewhat confused. Just what is the situation? In this article, Gerald Brunetti, an assistant professor of English education at the University of Minnesota in Minneapolis, describes the Southeast Alternatives Program of Minneapolis. [This article was originally published in "The Clearing House" 48(5), 1974.] (ERIC).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Clearing House: A Journal of Educational Strategies, Issues and Ideas" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: