Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEdgerton, Adam Kirk
TitelLearning from Standards Deviations: Three Dimensions for Building Education Policies That Last
QuelleIn: American Educational Research Journal, 57 (2020) 4, S.1525-1566 (42 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Edgerton, Adam Kirk)
Weitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0002-8312
DOI10.3102/0002831219876566
SchlagwörterEducational Policy; Elementary Secondary Education; Educational Change; Common Core State Standards; Policy Formation; College Readiness; Career Readiness; California; Texas; Ohio; Pennsylvania; Massachusetts
AbstractCynthia Coburn, in her 2016 article in the "American Journal of Education"--"What's Policy Got to Do With It?"--states that the field of policy implementation suffers from the propensity to learn the same lessons over and over again. This repetition of mistakes, I argue, stems from a failure to account for predictable patterns in how policies become unpopular. Through an analysis of 52 interviews with state, regional, and district officials in California, Texas, Ohio, Pennsylvania, and Massachusetts, I investigate the decline in the popularity of K-12 standards-based reform. I consolidate existing policy implementation theories and describe three important dimensions--detail, drive, and durability--for understanding how standards and associated policies "succeed" or "fail." Using these dimensions, I reveal how policy design and implementation choices can strengthen or weaken standards-based education policies. [For the corresponding grantee submission, see ED598544.] (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "American Educational Research Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: