Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGill, Jennifer
TitelLong-Distance Leadership: Principals Support Teachers as They Dive into Remote Learning
QuelleIn: Learning Professional, 41 (2020) 3, S.26-29 (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0276-928X
SchlagwörterDistance Education; Principals; Teacher Administrator Relationship; Leadership Effectiveness; Coping; Videoconferencing; Virtual Classrooms; Stress Variables; Elementary Secondary Education; Communities of Practice; Crisis Management; Public Health; COVID-19; Pandemics; School Closing; Michigan; Maryland; Illinois; California
AbstractFour of five teachers surveyed by "Education Week" in April said their job is more stressful than before the pandemic (Kurtz & Herold, 2020). Principals have been presented with a a host of challenges that no leadership course could have adequately prepared them for. Chief among them: How to effectively support teachers from afar as they adjust to a new way of teaching at such an uncertain and scary time. Principals have adopted several strategies to support their teachers during the shutdown. (ERIC).
AnmerkungenLearning Forward. 504 South Locust Street, Oxford, OH 45056. Tel: 800-727-7288; Fax: 513-523-0638; e-mail: office@learningforward.org; Web site: https://learningforward.org/the-learning-professional/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Learning Professional" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: