Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKerrigan, Seanna M.
TitelSustaining Change: Successes, Challenges, and Lessons Learned from Twenty Years of Empowering Students through Community-Based Learning Capstones
QuelleIn: Metropolitan Universities, 26 (2015) 3, S.11-31 (21 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1047-8485
SchlagwörterSustainability; Educational Change; Success; Barriers; Undergraduate Students; Educational Principles; Context Effect; Educational Practices; Curriculum Research; Educational History; Community Education; Program Evaluation; Program Development; Partnerships in Education; Educational Facilities; Faculty; Legal Responsibility; Oregon
AbstractMore than four thousand students engage in the community-based learning capstone program every year by enrolling in one of 240 senior-level courses that culminate their undergraduate education. In this article, the author shares the context and history of the program, its foundational principles and processes, and the nuts-and-bolts details of the ongoing operation of the largest community-based learning capstone program in the United States. (As Provided).
AnmerkungenCoalition of Urban and Metropolitan Universities. 8000 York Road, Towson, MD 21252. Tel: 410-704-3700; Fax: 410-704-2152; e-mail: cumu@towson.edu; Web site: http://www.cumuonline.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Metropolitan Universities" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: