Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionEditorial Projects in Education (EPE)
TitelEvidence-Based Teaching in the Math Classroom. Education Week. Spotlight
Quelle(2023), (19 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterMathematics Instruction; Evidence Based Practice; Best Practices; Word Problems (Mathematics); Problem Solving; Mathematics Skills; Teacher Role; Knowledge Level; Elementary Secondary Education; Mathematical Concepts; Misconceptions; Teaching Methods; Mathematics Achievement
AbstractEffective and data-driven math instruction can maximize student learning and achievement. This Spotlight will help analyze best practices for developing math word problems; explore how showing students both the correct and incorrect solutions can improve their understanding; investigate math 'fact fluency' and strategies for strengthening it; examine how math teachers approach problem-solving; and more. Articles in this Spotlight include: (1) Why Word Problems Are Such a Struggle For Students--And What Teachers Can Do (Sarah Schwartz); (2) Want to Boost Math Learning? Show Students the Wrong Answers (Sarah D. Sparks); (3) What Is Math 'Fact Fluency,' And How Does It Develop? (Stephen Sawchuk); (4) Kids Need to Know Their Math Facts. What Schools Can Do to Help (Stephen Sawchuk); (5) What Does Math Teaching Look Like in U.S. Schools? 5 Charts Tell the Story (Sarah Schwartz); and (6) Four Teacher-Recommended Instructional Strategies for Math (Larry Ferlazzo). [This Spotlight was sponsored by MIND Education.] (ERIC).
AnmerkungenEditorial Projects in Education, Inc.. 6935 Arlington Road Suite 100, Bethesda, MD 20814. Tel: 800-346-1834; Tel: 301-280-3100; e-mail: library@educationweek.org; Web site: https://www.edweek.org/research-center/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: