Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLee, Hollylynne S.; Thrasher, Emily P.; Grossman, Matt; Mojica, Gemma F.; Graham, Bruce; Kuhlman, Adrian
InstitutionNorth Carolina State University, William & Ida Friday Institute for Educational Innovation
TitelOnline Teacher Professional Learning: An Approach to Foster Personalized Pathways
Quelle(2023), (13 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Lee, Hollylynne S.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSecondary School Teachers; Faculty Development; Statistics Education; Data Science; Independent Study; Learning Activities; Units of Study; Learning Modules
AbstractThis paper presents the design of an innovative platform to support teachers' personalized learning related to teaching statistics and data science in grades 6-12 (http://instepwithdata.org). Through a study of 32 pilot users, the authors describe how teachers utilized supports such as personalization surveys, tracking of progress on a dashboard, and recommendations of learning materials personalized based on survey results. Data from surveys, click logs, post user surveys and interviews were used to make sense of teachers' choices and preferences. Overall a large majority of teachers in the study completed recommended learning material and reported that the tracking dashboard and personalized recommendations were effective in supporting their learning. [Paper presented at the Annual Research Conference of the National Council of Teachers of Mathematics (Washington, D.C., Oct 2023).] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: