Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enChase, Paul A.; Schechter, Rachel L.; Li, Katherine
InstitutionCharles River Media Group, LXD Research
Titelengage2learn Middle School Efficacy Study 2021-2022. An Exploration of NWEA MAP Growth: Math & Science 6-8
Quelle(2023), (27 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterMathematics Achievement; Science Achievement; Grade 6; Grade 7; Grade 8; Middle School Teachers; Coaching (Performance); Faculty Development; Achievement Tests; Program Effectiveness; Benchmarking; Achievement Gains; Program Implementation; Program Evaluation; Texas; Measures of Academic Progress; State of Texas Assessments of Academic Readiness (STAAR)
AbstractResponsive coaching at engage2learn is an innovative, and with this and previous reports--an evidence-based solution. This 2021-2022 study compellingly validates the efficacy of the engage2learn program through an exploration of NWEA MAP® Growth™ and STAAR test scores for Math and Science, Grades 6-8. LXD Research, an independent research firm, analyzed educator achievement through the life of the engage2learn partnership with a large urban school district in Texas. This report focuses on student growth on benchmark assessments (over 2,000 students in total) during the 2021-2022 school year and evaluates the relationship between educator engage2Learn participation and student growth, along with differences in school climate. The robust sample, 169 teachers across 10 schools, showed that the impact of teacher participation in engage2Learn on student academic growth is positive and significant in both math and science. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: