Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSullivan, Felicia M.
InstitutionJFF (Jobs for the Future)
TitelNavigating Multiple Pathways: A Guide to Supporting Adolescent Career Decision-Making and Choice
Quelle(2023), (31 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Adolescents; High School Students; Career Education; Career Choice; Decision Making; Objectives; Occupational Aspiration; Social Influences; Career Pathways; Career Guidance; Resources; Information Sources; Career Development; Career Exploration
AbstractJobs for the Future (JFF) and BigFuture want all students to have the sense of agency and purpose that comes with feeling hopeful, motivated, excited, confident. An essential step in achieving this is to ensure that high school students and their families receive a timely and abundant flow of information, resources, and advising in order to thoroughly weigh their options and make well-informed decisions that lead to successful first career moves based on their skills, interests, and goals. This guide is intended to help educators, program directors, career counselors, employers, families, and other caring adults in their efforts to create career learning and navigation ecosystems that support and guide student career decision-making and choices, taking into account personal, social, and life aspirations and career goals. [Contributors to this report include Clare Bertrand, Joel Vargas, Maud A. Abeel, Allison Danielsen, and Ashleigh Goldberg. This report was produced with BigFuture.] (ERIC).
AnmerkungenJobs for the Future. 88 Broad Street 8th Floor, Boston, MA 02110. Tel: 617-728-4446; Fax: 617-728-4857; e-mail: info@jff.org; Web site: http://www.jff.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: