Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFalkenstern, Colleen
InstitutionWestern Interstate Commission for Higher Education (WICHE)
TitelTuition and Fees, Appropriations, and Financial Aid in the West, 2022-23: Trends and Implications. WICHE Insights
Quelle(2023), (20 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Higher Education; Tuition; Fees; Student Financial Aid; Educational Finance; Trend Analysis; State Aid; Two Year Colleges; Public Colleges; Federal Aid; Grants; California; Oregon; North Dakota; Wyoming; Washington; Hawaii; Montana; New Mexico; Colorado; Arizona; Alaska; Nevada; Idaho; Utah; Guam
AbstractThe most recent data on tuition, appropriations, and state grant aid present an economic outlook that appears favorable in the West. Tuition rates remained relatively flat for the past decade, total state funding to higher education increased across the region in the past year, and state grant aid continued to increase since 2010-11. Despite these promising trends, higher education institutions and systems face considerable challenges such as declining enrollment, concerns about the value of a degree, rising costs for students and institutions, and a need to address critical workforce gaps. With potential for an economic slowdown in the near future, higher education leaders and policymakers must strategically align fiscal policy levers to address state priorities and concerns on the affordability and value of a postsecondary degree. This WICHE Insights looks at the trends and implications for tuition and fees, appropriations, and financial aid in the west for 2022-23. [For the 2021-22 report, see ED622567.] (ERIC).
AnmerkungenWestern Interstate Commission for Higher Education. P.O. Box 9752, Boulder, CO 80301-9752. Tel: 303-541-0200; Fax: 303-541-0291; Web site: http://wiche.edu
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: