Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionUnited Nations Children's Fund (UNICEF)
TitelUnlocking the Power of Digital Technologies to Support "Learning to Earning" for Displaced Youth. Executive Summary
Quelle(2021), (4 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterYouth; Refugees; Education Work Relationship; Program Effectiveness; Multimedia Materials; Information Technology; Job Training; Transitional Programs; Job Search Methods; Teleworking; Program Design; Program Implementation; Technology Uses in Education; Barriers; Labor Needs; Access to Computers; Job Skills
AbstractThis executive summary of "Unlocking the Power of Digital Technologies to Support "Learning to Earning" for Displaced Youth" provides key insights and a roadmap for action from the full report, which itself provides an overview of how digital technologies are being used to support youth's transition from school to work, 'learning to earning', in displaced and host communities. Based on a rapid analysis of emerging approaches and lessons in this burgeoning space, the report's purpose is to inspire concerted attention and action to ensure effectiveness and scale of such digital enablers. [This executive summary and the accompanying full report were partially funded through the Partnership for improving prospects for forcibly displaced persons and host communities (PROSPECTS), which is supported by the Ministry of Foreign Affairs of the Netherlands. For the full report, see ED627529. For the "Compendium of Solutions," see ED627535.] (ERIC).
AnmerkungenUNICEF. 3 United Nations Plaza, New York, NY 10017. Tel: 212-326-7000; Fax: 212-887-7465; Web site: http://www.unicef.org/education
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: