Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCronen, Stephanie; Diffenderffer, Anne; Medway, Rebecca
InstitutionNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance (NCEE) (ED/IES); American Institutes for Research (AIR)
TitelLinking Adult Education to Workforce Development in 2018-19: Early Implementation of the Workforce Innovation and Opportunity Act at the Local Level. Appendices. NCEE 2023-001a
Quelle(2023), (73 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Adult Education; Labor Force Development; Program Implementation; Federal Legislation; Labor Legislation; Adult Literacy; Basic Skills; Job Skills; Job Training; Vocational Education; Education Work Relationship; Expenditures; Data Use
AbstractThese appendices supplement the full report "Linking Adult Education to Workforce Development in 2018-19: Early Implementation of the Workforce Innovation and Opportunity Act at the Local Level. Evaluation Report. NCEE 2023-001r" (ED626771). They provide additional information about the analyses conducted for the report and present select results from a national survey of local adult education providers. This includes information about the key constructs and estimation approaches used in the report (appendix A), statistics that support key findings in the report (appendix B), and comparisons of statistics reflecting adult education in 2001-02 and 2018-19 (appendix C). Information on how the survey sample and questionnaire were developed is available in the study's compendium report (ED626773). Supplemental tables for the survey are also available in that report. (ERIC).
AnmerkungenNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://ies.ed.gov/ncee/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: