Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDavis, Tangier; Rodgers, Aireale J.
InstitutionIthaka S+R
TitelCan Evidence-Based Teaching Techniques Address the Education Debt That Students of Color Are Owed? Issue Brief. Updated
Quelle(2022), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEvidence Based Practice; Debt (Financial); Minority Group Students; Paying for College; Social Influences; Equal Education; Disproportionate Representation; Cultural Awareness; Student Diversity; Educational Methods
AbstractEvidence-based teaching strategies (EBTs) have become increasingly popular among practitioners looking to create classroom communities that provide supportive and rigorous learning environments for students of color. The practices have been linked to positive academic outcomes (such as higher grades and better retention). Research on EBTs have rarely addressed the social factors that affect the outcomes of students of color, and equity-minded practitioners must be vigilant in ensuring that these practices truly serve their students' needs. In this brief, the authors identify the areas where research on EBTs lacks a critical, equity-minded orientation and offer suggestions on how future research can utilize an equity-first mindset. The authors present strategies that can be used by practitioners who hope to orient EBTs towards creating equitable learning environments for their Black, Latinx, and Indigenous students and other underserved populations. [Originally published on May 16, 2022, updated on December 2, 2022.] (ERIC).
AnmerkungenITHAKA S+R. Available from: ITHAKA. One Liberty Plaza, 165 Broadway 5th Floor, New York, NY 10006. Tel: 212-500-2355; e-mail: ithakasr@ithaka.org; Web site: https://sr.ithaka.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: