Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenTruitt, Darlyne (Hrsg.)
InstitutionRegion 7 Comprehensive Center (R7CC)
TitelState Guidance on Distance Learning during COVID-19: A Review of Four State Approaches. Fast Response
Quelle(2020), (9 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterState Policy; Educational Policy; Guidance; Distance Education; COVID-19; Pandemics; Best Practices; Blended Learning; Technology Uses in Education; Responses; Elementary Secondary Education; Grading; Student Promotion; Social Emotional Learning; Safety; Well Being; School Schedules; English Language Learners; Oregon; Indiana; Louisiana; Massachusetts
AbstractConsidering how COVID-19 may impact the upcoming school year, members of the Region 7 Comprehensive Center (R7CC) Advisory Board requested information about best practices on distance and blended learning. To help slow the spread of the disease, social distancing strategies may include limited to zero access to school buildings, allowing for safety and health of the school community. The CDC's guidance for schools provides recommendations that may be challenging for districts to implement. As such, educators will require effective technology innovations to best provide continued learning for K-12 students during the pandemic. In response to this inquiry, this Fast Response provides a summary of guidance on what four states are providing for distance and blended learning. This Fast Response is organized into the following sections: (1) Procedure; (2) General Limitations; (3) Four State Approaches on Distance Learning During COVID-19; and (4) Conclusion. (ERIC).
AnmerkungenRMC Research Corporation. 1000 Market Street Building 2, Portsmouth, NH 03801. Tel: 603-422-8888; Fax: 603-436-9166; Web site: https://region7comprehensivecenter.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: