Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionRegion 9 Comprehensive Center (R9CC); American Institutes for Research (AIR); Illinois State Board of Education (ISBE)
TitelRecruiting and Retaining Teachers of Color--A Resource Brief
Quelle(2022), (5 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Recruitment; Teacher Persistence; Labor Turnover; Minority Group Teachers; African American Teachers; Partnerships in Education; Teacher Shortage; African American Students; Student Recruitment; Males; Minority Group Students; College Students; Public School Teachers; State Legislation; Student Financial Aid; Barriers; Diversity (Faculty); Racial Factors; Colorado; Alabama; Connecticut
AbstractAlthough the percentage of teachers of color in the workforce has grown significantly over the past 30 years, it still does not reflect the diversity of the national population or students. Teachers of color also have higher turnover rates than White teachers, highlighting the need for strategies to retain teachers of color as well as recruit more of them. All students, especially students of color, benefit from having teachers of color. These benefits range from increases in academic performance to improved social emotional and nonacademic measures. This brief provides resources that highlight examples of strategies, programs, and initiatives that assist states, local education agencies, and school districts with addressing the shortage of teachers of color. [For the other briefs in the series, see ED624965, ED624967, ED624968, ED624970, ED624971, and ED624972.] (As Provided).
AnmerkungenAmerican Institutes for Research. 1000 Thomas Jefferson Street NW, Washington, DC 20007. Tel: 202-403-5000; Fax: 202-403-5001; e-mail: inquiry@air.org; Web site: http://www.air.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: