Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMorris, Kelsey; Feinberg, Adam
InstitutionCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports (PBIS)
TitelCollecting Fidelity Data to Support and Sustain PBIS/MTSS in Schools
Quelle(2022), (11 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterFidelity; Data Collection; Positive Behavior Supports; Multi Tiered Systems of Support; Program Implementation; Data Use; Decision Making; Measures (Individuals); Program Evaluation; Outcomes of Education; Wisconsin; Florida; Missouri; Massachusetts
AbstractPrioritizing social, emotional, and behavioral supports is essential for student success. By establishing systems to support students' social (how they interact), emotional (how they feel), and behavioral (how they act) needs and growth, educators and leaders can ensure that all students have full access to instruction and the essential skills for any challenge they encounter (Center on PBIS, 2021; Chafouleas, 2020). Investing in Positive Behavioral Interventions and Supports (PBIS) or a Multi-Tiered System of Support (MTSS) which emphasizes social, emotional, behavioral supports enables schools, districts, and states to advance student outcomes and school climate effectively, efficiently, and relevantly. This report presents: (1) Value of Implementing PBIS/MTSS; (2) Using Fidelity of Implementation Data to Guide Decision Making; (3) Value of Using Validated Tools; (4) Basic and Comprehensive Ways to Track Implementation; and (5) Evaluating Student Outcomes with Implementation Fidelity. Additional resources are included. (ERIC).
AnmerkungenCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports. e-mail: support@pbis.org; Web site: https://www.pbis.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: