Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWhelan, Alison; Schwab, Götz; Oesterle, Mareike
TitelproPIC Student Vignettes
Quelle(2022), (25 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Whelan, Alison)
ORCID (Schwab, Götz)
ORCID (Oesterle, Mareike)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterVignettes; Teacher Attitudes; Essays; Program Evaluation; Language Teachers; Student Attitudes; Second Language Learning; Second Language Instruction; Teacher Education Programs; Web Sites; Teaching Methods; Learning Processes; International Cooperation; Educational Cooperation; Consortia; Professionalism; Technological Literacy; Pedagogical Content Knowledge; Technology Integration; English (Second Language); Masters Theses; Study Abroad; Educational Experience; Intercultural Communication; Student Mobility; Foreign Countries; Europe
AbstractChapters in this volume have reflected on the proPIC Europa project primarily through the experiences and views of the educators involved. This chapter combines extracts of student essays and includes a choice of vignettes that help examine the project from the perspective of the students themselves, exploring their reflections on their participation and the impact this had on their studies and future careers as language teachers. The authors have provided links to the complete essays as handed-in by the students on the project website. [For the complete volume, "Promoting Professionalism, Innovation and Transnational Collaboration: A New Approach to Foreign Language Teacher Education," see ED624249.] (ERIC).
AnmerkungenResearch-publishing.net. La Grange des Noyes, 25110 Voillans, France. e-mail: info@research-publishing.net; Web site: http://research-publishing.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: