Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionJacksonville Public Education Fund (JPEF)
TitelInitial Findings Report: Black and Latino Men in the Classroom. A Qualitative Study from the Jacksonville Public Education Fund
Quelle(2022), (13 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterMales; African American Teachers; Minority Group Teachers; Elementary Secondary Education; Teacher Persistence; Disproportionate Representation; Public School Teachers; Teacher Attitudes; Expectation; Teacher Evaluation; Change Agents; Florida
AbstractIn October 2021, Jacksonville Public Education Fund (JPEF) announced at the start of a new initiative called "1,000 by 2025" with the purpose of recruiting and retaining 1,000 Black and Latino male educators by the year 2025. Given that disproportionalities in student and teacher racial representation continue to persist despite the decades of research that has connected teacher diversity to benefits for all students and that Duval County Public Schools (DCPS) is serving an increasingly racially diverse student population, more work needs to be done to understand the conditions that make it more or less likely for Black and Latino teachers to persist in DCPS. This qualitative study aimed to explore what barriers and motivations may exist for Black and Latino men in the classroom today; and what hopes and concerns they might have for this initiative. (As Provided).
AnmerkungenJacksonville Public Education Fund. 40 East Adams Street Suite 110, Jacksonville, FL 32202. Tel: 904-356-7757; Fax: 904-394-2005; e-mail: info@jaxpef.org; Web site: http://www.jaxpef.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: