Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMaina, Nyambura; Wang, Helen
InstitutionMontgomery County Public Schools (MCPS), Office of Shared Accountability
TitelExamining the Impact of Montgomery County Public Schools 2021 Summer School Program
Quelle(2021), (28 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterProgram Effectiveness; Student Characteristics; Mathematics Achievement; Reading Achievement; Middle School Students; High School Students; Social Emotional Learning; Achievement Tests; Public Schools; Elementary School Students; Summer Schools; Age Differences; Racial Differences; Ethnicity; Socioeconomic Status; COVID-19; Pandemics; School Closing; Achievement Gains; Students with Disabilities; Limited English Speaking; At Risk Students; Attendance; Maryland; Measures of Academic Progress
AbstractThis study examined how the MCPS summer programs alleviated learning disruption and contributed to students' recovery in mathematics, literacy, and socioemotional learning skills. This report examines the impact of the 2021 summer programs on students' mathematics and literacy skills using pretests and posttests for the summer program, fall and spring 2021 Measures of Academic Progress in Reading/Reading Fluency (MAP-R/RF), and Mathematics (MAP-M). Online surveys were used to gather information on the impact of the summer program on social-emotional learning (SEL) for middle and high school students. (As Provided).
AnmerkungenMontgomery County Public Schools. 850 Hungerford Drive, Rockville, MD 20850. Tel: 301-309-6277; Web site: https://www.montgomeryschoolsmd.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: