Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSchwalbach, Jude
InstitutionHeritage Foundation, Center for Education Policy
TitelSix Ways Congress Can Improve Education without More Bailouts. Backgrounder. No. 3561
Quelle(2020), (18 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; School Closing; Educational Finance; Federal Aid; Federal Legislation; Elementary Secondary Education; Government Role; State Government; Federal Government; Resource Allocation; Equal Education; Students with Disabilities; Educational Legislation; Expenditures; Funding Formulas; Grants; Low Income Groups; Early Intervention; Educational Vouchers; District of Columbia; United States
AbstractCOVID-19 has provided the impetus for Congress to implement reforms, many of which are long overdue. Policymakers should take the necessary steps to restore educational autonomy to states and reduce federal regulations and compliance. This "Backgrounder" outlines six reforms that federal policymakers can undertake to free school leaders to meet the needs of families more effectively and to put more power in the hands of parents to determine where and how their children learn. These reforms are: (1) reducing burdensome federal regulations; (2) adopting the policies in the Academic Partnerships Lead Us to Success (A-PLUS) Act; (3) allowing Title I portability; (4) allowing Individuals with Disabilities Education Act (IDEA) portability; (5) making Head Start dollars student-centered and portable; and (6) expanding the DC Opportunity Scholarship Program. (ERIC).
AnmerkungenHeritage Foundation. 214 Massachusetts Avenue NE, Washington, DC 20002-4999. Tel: 202-546-4400; Fax: 202-546-8328; e-mail: info@heritage.org; Web site: http://www.heritage.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: