Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenGoodman, Christie L. (Hrsg.)
InstitutionIntercultural Development Research Association
TitelIDRA Newsletter. Volume 47, No. 8
Quelle(2020), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN1069-5672
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; State Policy; State Legislation; Racial Bias; Disproportionate Representation; Policy Formation; Educational Policy; Equal Education; Access to Education; Educational Finance; Educational Equity (Finance); Discipline; English Language Learners; College Readiness; School Districts; Public Schools; African American Students; At Risk Students; Barriers; Federal Government; Privatization; Financial Support; State Standards; Science Education; Science History; Elementary Secondary Education; Minority Groups; Relevance (Education); Texas
AbstractThe "IDRA Newsletter" serves as a vehicle for communication with educators, school board members, decision-makers, parents, and the general public concerning the educational needs of all children across the United States. The focus of this issue is "Education Policy." Contents include: (1) Legislative Sessions Constrained by COVID-19 Must Not Exclude Community Participation (Morgan Craven); (2) IDRA Policy Priorities -- State-Level Policies to Address Educational Inequities Now; (3) The Policing of Black People Begins in Schools (Morgan Craven); (4) A People-Powered Plan for the Texas Legislative Session (Ana Ramón); (5) Trump Administration, during a Pandemic, Moves to Privatize Education No Matter the Cost to Most Children (Chloe Latham Sikes); and (6) Every Scientist Named in the Texas Science Standards Is a White Male: IDRA Recommends Accurate Inclusion of Scientific History (Stephanie Garcia). (ERIC).
AnmerkungenIntercultural Development Research Association. 5835 Callaghan Road Suite 350, San Antonio, TX 78228-1190. Tel: 210-444-1710; Fax: 210-444-1714; Web site: http://www.idra.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: