Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFreeman, Jennifer; La Salle, Tamika; Ferrick, Margaret; Derian-Toth, Meredith; Bouckaert, Jennifer; Feinberg, Adam
InstitutionCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports (PBIS)
TitelBuilding Momentum for PBIS Implementation in High Need Districts
Quelle(2020), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterPositive Behavior Supports; Program Implementation; School Districts; Public Schools; Rural Schools; Disadvantaged Schools; Capacity Building; Outcomes of Education; Massachusetts
AbstractBuilding district capacity for implementing Positive Behavioral Interventions and Supports (PBIS) in high need school districts is challenging. To better understand the level of support needed to successfully implement districtwide PBIS under challenging conditions, the National PBIS Center is conducting several model demonstrations of district-wide PBIS implementation in high need Local Education Agencies (LEAs). This practice brief summarizes the lessons learned one year into an intensive 5-year partnership with Southbridge Public Schools, a district identified as high need. The intent of the brief is to provide district leaders, trainers, and state leaders with lessons learned and suggestions they may consider when supporting high need LEAs. Four broad lessons were learned during the partnership and explored in this brief: (1) Invest in Relationships; (2) Invest in Leadership Capacity Building; (3) Invest in Data and Communication Systems; and (4) Continuously Reevaluate. (ERIC).
AnmerkungenCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports. e-mail: support@pbis.org; Web site: https://www.pbis.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: