Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRosenberg, David; Trawick-Smith, Joseph; Miles, Karen Hawley
InstitutionEducation Resource Strategies
TitelOpportunities Abound: How Massachusetts School Districts Can Use New State Funding to Re-imagine Schools and Systems. ERS Briefing
Quelle(2020), (17 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSchool Districts; State Aid; Educational Finance; Educational Change; Educational Improvement; Educational Strategies; Teacher Salaries; Class Size; Extended School Day; Faculty Development; School Counselors; School Social Workers; Social Development; Emotional Development; Evidence Based Practice; Massachusetts
AbstractThe 2019 Student Opportunity Act creates a once-in-a-generation moment for Massachusetts students: the Commonwealth has committed $1.5 billion dollars over seven years to make good on the promise that best-in-the-nation education can be a reality for all Massachusetts children, especially English learners and students from low-income families. But daily demands don't evaporate with expanded funding, and it can be difficult for district leaders to know: can we really afford the kinds of changes that will transform school for our kids? Our team at ERS examined real Massachusetts districts to test what's possible with expanded SOA funding. Using state funding allocations and school data, we found a set of strategies to support new teachers, give attention to students who are struggling, and help kids build the social-emotional skills to succeed -- all made possible by funds districts didn't have a year ago. This briefing shares strategic practices that take advantage of this moment to make big changes and help students succeed. (As Provided).
AnmerkungenEducation Resource Strategies. 480 Pleasant Street Suite C-200, Watertown, MA 02472. Tel: 617-607-8000; Fax: 617-600-6613; e-mail: info@erstrategies.org; Web site: http://www.erstrategies.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: