Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKaput, Krista
InstitutionEducation Evolving
TitelBriefing Memo: Summaries of States' ESSA Accountability Plans. Briefing Memo
Quelle(2017), (19 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterElementary Secondary Education; Educational Legislation; Federal Legislation; Accountability; Statewide Planning; State Government; Educational Planning; Educational Indicators; Performance Based Assessment; Educational Assessment; Arizona; Colorado; Connecticut; Delaware; Hawaii; Illinois; Louisiana; Maine; Massachusetts; Michigan; Nevada; New Jersey; New Mexico; North Dakota; Tennessee; Vermont; District of Columbia
AbstractOn April 3, 2017, sixteen states (Arizona, Colorado, Connecticut, Delaware, Hawaii, Illinois, Louisiana, Maine, Massachusetts, Michigan, Nevada, New Jersey, New Mexico, North Dakota, Tennessee, and Vermont) and the District of Columbia submitted their Every Student Succeeds Act (ESSA) state accountability plans to either the US Department of Education (USDE) or their governor for review. Hawaii's plan has been submitted to the governor for review, and has been included in this memo. There are four primary areas or "big decisions" left up to states under ESSA, which they must address in their plans: (1) School Quality or Student Success; (2) Indicators and Weights; (3) Overall Rating System; and (4) Ninety-Five Percent Student Assessment Participation. This briefing memo provides a one-page summary of each state's plan. (ERIC).
AnmerkungenEducation Evolving. 322 Minnesota Street Suite W1360, St. Paul, MN 55101. Tel: 651-252-4452; e-mail: info@educationevolving.org; Web site: https://www.educationevolving.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: