Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHouse, Ann; Boyce, Jared; Wang, Sam; Means, Barbara; Peters Hinton, Vanessa; Wetzel, Tallie
InstitutionSRI Education
TitelNext Generation Courseware Challenge Evaluation
Quelle(2018), (172 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Courseware; College Students; Academic Achievement; Computer Uses in Education; Instructional Effectiveness; Low Income Students; Minority Group Students; Cost Effectiveness; College Faculty; Teacher Attitudes; Outcomes of Education; Pilot Projects; Two Year College Students; Public Colleges; Private Colleges; Community Colleges; Educational Technology; Arizona; Louisiana (Baton Rouge); Virginia; Maryland; California
AbstractPurpose: The Bill & Melinda Gates Foundation launched the Next Generation Courseware Challenge (NGCC) in 2014 to address the limited availability of affordable, high-quality adaptive courseware to postsecondary students. SRI International was retained to evaluate the NGCC initiative as a whole and to conduct impact studies for the NGCC courseware. Methods: SRI International conducted 28 impact analyses to examine the extent to which NGCC courseware had a significant impact on postsecondary students' course achievement. Results: The average NGCC courseware effect size of +0.09 was equivalent to moving an average student at the 50th percentile in the course (as it was taught in the past) to the 54th percentile through the implementation of NGCC courseware. Implications: NGCC courseware may be an effective method of delivering postsecondary course content to postsecondary students. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: