Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEdgerton, Adam Kirk
TitelLearning from Standards Deviations: Three Dimensions for Building Education Policies That Last
Quelle(2019), (42 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Edgerton, Adam Kirk)
Weitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Policy; Elementary Secondary Education; Educational Change; Common Core State Standards; Policy Formation; College Readiness; Career Readiness; California; Texas; Ohio; Pennsylvania; Massachusetts
AbstractCynthia Coburn, in her 2016 article in the "American Journal of Education"--''What's Policy Got to Do With It?''--states that the field of policy implementation suffers from the propensity to learn the same lessons over and over again. This repetition of mistakes, I argue, stems from a failure to account for predictable patterns in how policies become unpopular. Through an analysis of 52 interviews with state, regional, and district officials in California, Texas, Ohio, Pennsylvania, and Massachusetts, I investigate the decline in the popularity of K-12 standards-based reform. I consolidate existing policy implementation theories and describe three important dimensions--detail, drive, and durability--for understanding how standards and associated policies ''succeed'' or ''fail.'' Using these dimensions, I reveal how policy design and implementation choices can strengthen or weaken standards-based education policies. [This is the online version of an article published in "American Educational Research Journal."] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2021/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: