Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBlazer, Christie
InstitutionMiami-Dade County Public Schools, Research Services
TitelMiddle School Redesign. Information Capsule. Volume 1803
Quelle(2018), (24 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterMiddle Schools; Middle School Students; Educational Environment; Educational Change; Best Practices; Developmentally Appropriate Practices; Educational Quality; Student Empowerment; Equal Education; Change Strategies; Design; Planning; Institutional Mission; Curriculum Development; Relevance (Education); Literacy Education; Active Learning; Individualized Instruction; Technology Uses in Education; Elective Courses; Student Evaluation; Data Collection; Data Analysis; Interdisciplinary Approach; Team Teaching; Student Adjustment; Transitional Programs; Disability Identification; Faculty Development; Teacher Collaboration; Student Development; Advocacy; School Counseling; School Schedules; Family Involvement; Student Role; New York (New York); California (San Francisco); California (Fresno); Florida; California (San Jose); Connecticut; Massachusetts; Delaware; Arizona; Missouri; Texas; Colorado (Aurora)
AbstractResearchers have found that middle school students undergo developmental changes that require unique educational structures and support. As a result, experts have suggested a number of specific strategies for organizing middle schools in order to best meet students' needs. This Information Capsule summarizes middle school redesign initiatives that are underway across the United States. A summary of research-based best practices in middle school redesign is also provided. (As Provided).
AnmerkungenResearch Services, Miami-Dade County Public Schools. 1450 NE Second Avenue, Miami, FL 33132. Tel: 305-995-1000; Fax: 305-995-7521; Web site: http://www.dadeschools.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: