Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLong, Don
InstitutionNational Association of State Boards of Education
TitelLeveraging Relicensure Policies to Advance Deeper Learning. Policy Update. Vol. 25, No. 2
Quelle(2018), (2 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Certification; State Policy; State Boards of Education; Portfolios (Background Materials); Credentials; Teacher Effectiveness; Performance Based Assessment; Teacher Evaluation; Faculty Development; New Mexico; Georgia; Delaware; Tennessee; Louisiana; Idaho; Maryland; Michigan; New Jersey; Pennsylvania; Wisconsin; Missouri; West Virginia
AbstractAn effective, well-prepared teacher workforce is central to students' mastery of deeper learning skills such as critical thinking and teamwork. This National Association of State Boards of Education (NASBE) policy update urges state boards of education to invigorate relicensure policies by embracing multiple tiers that support teachers throughout their careers and implementing requirements such as work portfolios, individual learning plans, and microcredentials. (As Provided).
AnmerkungenNational Association of State Boards of Education. 2121 Crystal Drive Suite 350, Arlington, VA 22202. Tel: 703-684-4000; Fax: 703-836-2313; e-mail: boards@nasbe.org; Web site: http://www.nasbe.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: