Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBauerlein, Mark; Milgram, R. James; Robbins, Jane
InstitutionPioneer Institute for Public Policy Research
TitelMediocrity 2.0: Massachusetts Rebrands Common Core ELA & Math. White Paper No. 174
Quelle(2017), (27 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Quality; State Standards; Academic Standards; Standardized Tests; Language Arts; Mathematics Education; English Instruction; Common Core State Standards; Curriculum; State Legislation; Educational Legislation; Massachusetts; SAT (College Admission Test); National Assessment of Educational Progress; Massachusetts Comprehensive Assessment System
AbstractIn 2016 the state of Massachusetts began a process to end the confusing series of alterations to education by revising and aligning the state's academic standards and tests. In March 2017 the Board of Elementary and Secondary Education (BESE) approved revisions to the state English language arts (ELA) and math standards. The purpose of this report is to answer two questions: (1) Are the latest revisions substantial or superficial?; and (2) Do the revisions signal a return to the quality of the pre-Common Core standards, or continue the trajectory of Common Core? These questions are addressed by recognized subject-matter experts. Dr. Mark Bauerlein (English) and Dr. R. James Milgram (math), both of whom have extensive knowledge of Common Core and of the pre-Common Core Massachusetts standards. Their answers, while not surprising, will disappoint the commonwealth's parents and other citizens who had hoped for a return to the glory days of Massachusetts education. (ERIC).
AnmerkungenPioneer Institute for Public Policy Research. 185 Devonshire Street, Boston, MA 02110. Tel: 617-723-2277; Web site: http://www.pioneerinstitute.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: