Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionEducation Commission of the States
TitelVital Signs: Maryland
Quelle(2018), (4 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; STEM Education; Elementary Secondary Education; Demand Occupations; Mathematics Achievement; Science Achievement; Grade 8; Grade 4; Disproportionate Representation; Graduation Rate; Associate Degrees; Minority Group Students; Females; Computer Science Education; Elementary School Science; Engineering Education; Access to Education; Advanced Placement Programs; Secondary School Science; Secondary School Mathematics; Mathematics Teachers; Science Teachers; Teacher Competencies; Teacher Persistence; Educational Resources; Science Laboratories; Maryland
AbstractBusiness leaders in Maryland cannot find the science, technology, engineering and mathematics (STEM) talent they need to stay competitive. Students' lagging performance in K-12 is a critical reason why. The good news is that the nation's most effective STEM education programs can help turn the tide. The state's students have made at least some progress in math over the past decade, and the state leads the nation in the share of students taking and passing AP tests. Even so, not enough students--least of all minorities--get the chance to learn rich and challenging content that prepares them for college and careers. What's more, large achievement gaps separate students of color and their white peers, and students of color are least likely to be in schools that have the resources they need in math and science. (ERIC).
AnmerkungenEducation Commission of the States. ECS Distribution Center, 700 Broadway Suite 1200, Denver, CO 80203-3460. Tel: 303-299-3692; Fax: 303-296-8332; e-mail: ecs@ecs.org; Web site: http://www.ecs.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: