Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBell, Adrienne; French, Isabel; Lee, Stacy; Lempert, Ted; Rogers, Kendra; Rothermel, Angela; Silva, Amy
InstitutionChildren Now
TitelStarting Now: A Policy Vision for Supporting the Healthy Growth and Development of Every California Baby
Quelle(2017), (32 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterChildren; At Risk Persons; Child Health; Poverty; Minority Group Children; Foster Care; Home Visits; Child Care; Access to Education; Access to Health Care; Infants; Toddlers; Family Programs; Family Environment; Early Childhood Education; Community Development; Educational Quality; Mothers; California
AbstractToo often in California, children (especially children of color, foster youth, and those growing up in poverty) lack the components critical for a healthy early life. For example, as few as 3% of families that might benefit from voluntary home visiting have access to home visiting programs, 32% of children entering foster care are under the age of three, and only 9% of eligible infants and toddlers have subsidized child care. Investments that support children during early childhood are an essential long-term investment in California's future. The chapters in this report include: (1) Introduction; (2) A Data Snapshot: California's Infants and Toddlers (child care, maternal demographics, and health and welfare); (3) Promote Healthy Children; (4) Foster Strong Families; (5) Enrich Early Learning; (6) Strengthen Communities; (6) Building Effective, Quality Systems; and (7) Conclusion. (ERIC).
AnmerkungenChildren Now. 1212 Broadway 5th Floor, Oakland, CA 94612. Tel: 510-763-2444; Fax: 510-763-1974; e-mail: children@childrennow.org; Web site: http://www.childrennow.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: