Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWeisenfeld, G. G.
InstitutionCenter on Enhancing Early Learning Outcomes (CEELO)
TitelImplementing a Kindergarten Entry Assessment (KEA) System. CEELO FastFact
Quelle(2017), (13 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterKindergarten; School Readiness; Student Evaluation; Barriers; State Standards; State Policy; Educational Policy; Financial Support; Evaluation Methods; Alignment (Education); Professional Development; Stakeholders; Participation; Preschool Teachers; Educational Quality; Screening Tests; Colorado; New Jersey; New Mexico; Maryland; Washington
AbstractA state department of education requested information about other states' efforts implementing Kindergarten entry assessments (KEAs). Reviewing experiences from other states implementing KEAs will help inform stakeholder discussions and decision points as they procure a KEA tool; specifically, identifying key data points and reporting; and understanding what teacher and administrator supports and conditions are necessary. States are at varying stages of KEA implementation, ranging from statewide implementation to piloting a tool or just beginning the conversation. The five states (Colorado, New Jersey, New Mexico, Maryland, and Washington) selected for this profile provide a detailed understanding of the mandate of the KEA and its purpose within each of these states, as well as challenges, and considerations that need to be made when implementing a KEA, such as how KEA data are accessed, used, and reported. (ERIC).
AnmerkungenCenter on Enhancing Early Learning Outcomes. Available from: National Institute for Early Education Research. Rutgers The State University of New Jersey, 73 Easton Avenue, New Brunswick, NJ 08901. Tel: 877-982-3356; e-mail: info@ceelo.org; Web site: http:
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: