Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWeisenfeld, G. G.
InstitutionCenter on Enhancing Early Learning Outcomes (CEELO)
TitelAssessment Tools Used in Kindergarten Entry Assessments (KEAs): State Scan. CEELO FastFact
Quelle(2017), (6 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterKindergarten; School Readiness; Student Evaluation; Barriers; State Standards; State Policy; Educational Policy; Financial Support; Evaluation Methods; Educational Quality; Standardized Tests; Screening Tests; Colorado; New Jersey; New Mexico; Maryland; Washington; Alabama; Delaware; Hawaii; Massachusetts; Michigan; Minnesota; Ohio; Connecticut; Tennessee; Nevada; Indiana; Arizona; District of Columbia; Maine; North Dakota; North Carolina; Oregon; Rhode Island; South Carolina; Texas; Louisiana; Iowa; Pennsylvania; Utah; Vermont
AbstractA growing number of states are interested in tracking the readiness of children entering kindergarten. In 2010, just seven states (Alaska, Connecticut, Florida, Hawaii, Maryland, Minnesota, and Vermont) collected Kindergarten Entry Assessment (KEA) data for the purposes of aggregating data at the state level. Since this time, most states report they are using statewide, piloting, developing, or revising their KEA. At the request of a state early education administrator, the Center on Enhancing Early Learning Outcomes (CEELO) developed a national scan on the current assessment tools that are used in states to assess the development of children at kindergarten entry. This information could be useful to other states that are in the process of developing or revising their KEAs. (ERIC).
AnmerkungenCenter on Enhancing Early Learning Outcomes. Available from: National Institute for Early Education Research. Rutgers The State University of New Jersey, 73 Easton Avenue, New Brunswick, NJ 08901. Tel: 877-982-3356; e-mail: info@ceelo.org; Web site: http:
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: