Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCornman, Stephen Q.; Zhou, Lei; Ampadu, Osei; D'Antonio, Laura; Gromos, David; Wheeler, Stephen
InstitutionNational Center for Education Statistics (ED); US Census Bureau
TitelThe Feasibility of Collecting School-Level Finance Data: An Evaluation of Data from the School-Level Finance Survey (SLFS) School Year 2013-14. Research and Development Report. NCES 2018-305
Quelle(2018), (116 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Educational Finance; Data Collection; Feasibility Studies; Elementary Secondary Education; Public Education; National Surveys; Expenditures; School Districts; Data Analysis; Arkansas; Colorado; Louisiana; Maine; Michigan; New Jersey; North Carolina; Ohio; Rhode Island; National Public Education Financial Survey
AbstractThis report presents school-level finance data on expenditures by function from the School-Level Finance Survey (SLFS). The SLFS is an extension of two existing collections being conducted by the National Center for Education Statistics (NCES) in collaboration with the Census Bureau: the School District Finance Survey (F-33) and the state-level National Public Education Financial Survey (NPEFS). The SLFS is essentially an expansion of the F-33 to include some school-level variables. The SLFS pilot study was cleared to collect school-level finance data for the School Year (SY) 2013-14 from 12 state education agencies (SEAs). In the second year (SY 2014-15), the SLFS pilot was cleared to collect data from up to 20 SEAs, and NCES has recently obtained clearance to collect school-level finance data on a volunteer basis from all 50 states and the District of Columbia for SY 2015-16. (ERIC).
AnmerkungenNational Center for Education Statistics. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://nces.ed.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: