Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Center for Families Learning (NCFL)
TitelNational Family Learning Report
Quelle(2014), (19 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterParents; Children; Parent Child Relationship; Academic Achievement; Parent Surveys; Parent Participation; National Surveys; Child Rearing; Mothers; Fathers; Time
AbstractWith the goal of identifying challenges and opportunities facing today's parents nationwide as they prepare to arm their children with the tools they need to become lifelong learners, the National Center for Families Learning (NCFL) commissioned a Harris Poll to conduct a comprehensive survey exploring how parents spend time with their children. Findings from the survey form the basis of this report. Overall, the findings point to a set of parents eager to help their children learn despite the myriad pressures they face in their own lives. NCFL Vice President Emily Kirkpatrick's commentary on the survey results, along with advice designed to aid parents in taking advantage of opportunities, can be found in the following report. (ERIC).
AnmerkungenNational Center for Families Learning. 325 West Main Street Suite 300, Louisville, KY 40202-4237. Tel: 877-326-5481; Tel: 502-584-1133; Web site: http://www.famlit.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: