Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPentimonti, Jill; Pfannenstiel, Kathleen; Walker, Melodee
InstitutionNational Center for Systemic Improvement at WestEd
TitelState Knowledge Utilization Spotlight: Maryland. Transforming State Systems to Improve Outcomes for Children with Disabilities
Quelle(2017), (4 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEvidence Based Practice; Mathematics Education; Teaching Methods; Disabilities; State Departments of Education; Program Implementation; Teamwork; Cooperative Planning; Progress Monitoring; Special Education; Early Intervention; Public Schools; Coaching (Performance); Maryland
AbstractThe selection of evidence-based practices (EBPs) in mathematics is a critical step toward improving mathematics outcomes for students with disabilities. This state spotlight presents how the Maryland State Department of Education uses the TAP-IT (Team, Analyze, Plan, Implement, and Track) process coupled with systems coaching to support the implementation of selected EBPs with fidelity. Although all steps of the TAP-IT process are critical, this spotlight describes how the Maryland State Department of Education Division of Special Education/Early Intervention Services uses the "plan" and "implement" stages of TAP-IT to assist local school systems (LSSs), instructional coaches, and educators with implementation. [This document was written in collaboration with Marcella Franczkowski, Marilyn Muirhead, and Jennifer Dale.] (As Provided).
AnmerkungenNational Center for Systemic Improvement at WestEd. Tel: 866-664-8471; e-mail: NCSI@wested.org; Web site: http://ncsi.wested.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: