Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionEditorial Projects in Education (EPE)
TitelQuality Counts 2018: Report and Rankings. Grading the States. Education Week. Volume 37, Number 17
Quelle(2018), (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterGeographic Location; Educational Quality; Elementary Secondary Education; Kindergarten; Accountability; Academic Achievement; Educational Finance; Socioeconomic Influences; Success; National Competency Tests; Mathematics Achievement; Reading Achievement; Graduation Rate; Scores; Preschool Education; Postsecondary Education; Barriers; California; North Dakota; Oregon; Mississippi; Minnesota; West Virginia; Maryland; South Carolina; Tennessee; New Mexico; Massachusetts; New Jersey; Vermont; New Hampshire; Connecticut; National Assessment of Educational Progress
AbstractThis 22nd edition of "Quality Counts" offers a fresh take on the annual top-to-bottom ranking of the nation's school systems on a state-by-state basis published by "Education Week". The first of three "Quality Counts" reports being rolled out over the course of the year, "Grading the States" aims to illuminate what the high-performing states did well, how low-performers are approaching improvement, and lessons for boosting the quality of K-12 education overall. Articles in this issue include: (1) Nation Mired in "Average" Range on Multifaceted Report Card (Sterling C. Lloyd); (2) Making the Most of State Advantaged (Daarel Burnette II); (3) What Will It Take to Turn Marginal Gains Into True Momentum on School Quality? (Daarel Burnette II); and (4) Sharing Similar Challenges (Andrew Ujifusa). (ERIC).
AnmerkungenEducation Week. Available from: Editorial Projects in Education, Inc.. 6935 Arlington Road Suite 100, Bethesda, MD 20814-5233. Tel: 800-346-1834; Tel: 301-280-3100; e-mail: customercare@epe.org; Web site: http://www.edweek.org/info/about/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2021/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: