Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFeng, Mingyu
TitelTowards Uncovering the Mysterious World of Math Homework
Quelle(2014), (2 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHomework; Mathematics Instruction; Grade 7; Formative Evaluation; Educational Technology; Technology Uses in Education; Feedback (Response); Student Records; Assignments; Maine
AbstractHomework has been a mysterious world to educators due to the fact that it is hard to collect data with regard to homework behaviors. Little is known about when a student works on homework, how long it takes him to complete the homework, how much time he spends on a problem and whether and where he has struggled, etc. Such information not only have implications on a student's performance level on assigned skills, but also are potential indicator of his non-cognitive status, such as engagement with homework and whether he was persistent. In this paper, we present our initial effort to uncover the mysterious world through exploratory analyses of the system logs from the ASSISTments platform when 690 7th grade students in the state of Maine did their math homework in the system. [This paper was published in: Proceedings of EDM 2014, London, UK, July 4-7, 2014. p425-426.] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: