Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFeng, Mingyu; Roschelle, Jeremy; Heffernan, Neil; Fairman, Janet; Murphy, Robert
TitelImplementation of an Intelligent Tutoring System for Online Homework Support in an Efficacy Trial
Quelle(2014), (6 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterIntelligent Tutoring Systems; Homework; Educational Technology; Technology Uses in Education; Program Effectiveness; Randomized Controlled Trials; Middle Schools; Feedback (Response); Formative Evaluation; Public Schools; Grade 7; Mathematics Instruction; Faculty Development; Interviews; Pretests Posttests; Teacher Surveys; Maine
AbstractMuch research has been done on the development of an intelligent tutoring system (ITS), and small empirical studies have demonstrated the effectiveness of ITS at promoting student learning. However, large-scale implementation of ITS in school settings has not been researched thoroughly. In this paper, we describe an ongoing randomized controlled trial (RCT) to evaluate the efficacy of a web-based tutoring system--the ASSISTments--as support for homework. The program is used in 46 middle schools in the state of Maine, to provide immediate feedback to students, and to provide reports to teachers to support homework review and instruction adaptation. We describe the challenges for the RCT, approaches used to understand implementation of the system, and findings on how the system is being used. [This paper was published in: Proceedings of ITS 2014, Honolulu, HI, USA, June 5-9, 2014. p561-566.] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: