Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLosen, Daniel J.; Sun, Wei-Ling; Keith, Michael A., II
InstitutionUniversity of California, Los Angeles. Civil Rights Project / Proyecto Derechos Civiles
TitelSuspended Education in Massachusetts: Using Days of Lost Instruction Due to Suspension to Evaluate Our Schools
Quelle(2017), (20 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSuspension; Educational Policy; Performance; Educational Indicators; Accountability; Attendance; School Policy; Discipline; Racial Differences; Disabilities; Student Behavior; Behavior Problems; School Districts; Statistical Analysis; Massachusetts
AbstractMissed instruction can have a devastating impact on educational outcomes. Some reasons for missed instruction are beyond the control of schools and districts: some students miss school due to mental or physical illness or injury, and transportation problems sometimes are to blame. One major reason for missed instruction that schools can directly influence is the decision school administrators make to suspend students, as well as the length of suspensions. As this report will demonstrate, numerous schools in the Commonwealth regularly remove a high number of students, culminating in large amount of lost instruction time. The purpose of this report is to encourage systemic reform, and it serves as a call to use discipline data in evaluating Massachusetts' schools. This descriptive report is intended to influence administrative policymakers in Massachusetts who are currently working with stakeholders across the state to develop school performance indicators for use in the state's accountability system. (ERIC).
AnmerkungenCivil Rights Project / Proyecto Derechos Civiles. 8370 Math Sciences, P.O. Box 951521, Los Angeles, CA 90095-1521. Tel: 310-267-5562; Fax: 310-206-6293; e-mail: crp@ucla.edu; Web site: http://www.civilrightsproject.ucla.edu
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: