Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionMaryland State Department of Education
TitelMoving Maryland Forward: Sharpen the Focus for 2020. The Division of Special Education/Early Intervention Services (DSE/EIS) Strategic Plan
Quelle(2016), (32 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Strategic Planning; Early Intervention; Special Education; Educational Planning; Statewide Planning; Change Strategies; Program Implementation; Individualized Instruction; Early Childhood Education; Accessibility (for Disabled); Equal Education; Transitional Programs; Data; Decision Making; Evidence Based Practice; Administrative Organization; Related Services (Special Education); Educational Strategies; Maryland
AbstractWith this Strategic Plan, the Division of Special Education/ Early Intervention Services recommits to "Moving Maryland Forward"--introduced in 2013. With the shifting in the national, State, and local education landscape, Maryland has revisited the initial Plan to sharpen the steadfast focus to narrow the gaps for children with disabilities from birth through age 21 for year 2020. To support the ultimate vision of closing opportunity and achievement gaps for all students, this sharpened Plan aligns and guides the work of the Division and the Department, compels stronger interagency and intra-agency collaboration in support of children and families, and serves as a necessary resource to educational leaders, parents, and stakeholders. The Plan refines key measures of success and key strategies for implementation, and expands innovative tools, resources, and evidence-based practices. (ERIC).
AnmerkungenMaryland State Department of Education. 200 West Baltimore Street, Baltimore, MD 21201. Tel: 410-767-0600; Web site: http://www.marylandpublicschools.org/MSDE
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: