Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKreamer, Kate Blosveren; Zimmermann, Andrea
InstitutionNational Association of State Directors of Career Technical Education Consortium (NASDCTEc); Achieve, Inc.
TitelBuilding a Strong Relationship between Competency-Based Pathways and Career Technical Education
Quelle(2015), (20 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterVocational Education; Active Learning; Student Projects; Performance Based Assessment; Elementary Secondary Education; Competency Based Education; Experiential Learning; Relationship; Career Readiness; College Readiness; Colorado; Connecticut; Illinois; Kentucky; Maine; Michigan; New Hampshire; Oregon; Rhode Island; Vermont
AbstractCompetency-based pathways (CBP) have the potential to open new opportunities for students to learn and demonstrate their learning in meaningful ways that are grounded in application and relevant to their career goals. This brief argues that states can and should leverage CTE when considering how to move K-12 education toward a system marked by mastery, not time. It identifies the opportunities for collaboration and strengthened relationships as well as the challenges of creating an integrated system. This resource further provides leverage points for States to integrate their CTE and CBP strategies, such as: contextualized learning environments, self-directed pathways, high-quality experiential learning opportunities, project-based learning, and integrating CTE into assessment systems. (As Provided).
AnmerkungenNational Association of State Directors of Career Technical Education Consortium. 8484 Georgia Avenue Suite 320, Silver Spring, MD 20910. Tel: 301-588-9630; Fax: 301-588-9631; Web site: http://www.careertech.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: