Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDuffrin, Elizabeth
InstitutionExpandED Schools; The After-School Corporation (TASC)
TitelImproving Adolescent Learning: An Action Agenda. A TASC Report
Quelle(2014), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Improvement; Adolescent Development; Youth Opportunities; Position Papers; Change Strategies; Alignment (Education); Theory Practice Relationship; Experiential Learning; Enrichment Activities; Management Information Systems; Progress Monitoring; Knowledge Management; Illinois; Maryland; New York
AbstractAt a recent national forum at the Ford Foundation in New York, 140 education and youth development professionals discussed how to better support adolescent learning. Drawing on the discussion and the latest research in neuroscience, psychology and cognitive learning science, TASC presents an action agenda that can be tailored to circumstances in your own city and state. This document draws on conversations from forum participants and represents the views of professionals who advocate for a variety of models for improved schooling. We hope that this agenda serves as a call to action that unites these separate advocacy efforts. In this report, we describe three ideas to improve adolescent learning, each with practical action steps for significant impact in the near term. We recognize that these ideas will be realized in different ways in different cities and tailored to each location's specific needs and resources. (ERIC).
AnmerkungenExpandED Schools (formerly TASC). 1440 Broadway 16th Floor, New York, NY 10018. Tel: 646-943-8700. e-mail: info@expandedschools.org; Web site: http://www.tascorp.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: