Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Center for Education Statistics (ED)
TitelNAEP: Looking Ahead--The NAEP-State Partnership. Workshop Summary
Quelle(2013), (12 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterPartnerships in Education; State Programs; Organizational Change; Organizational Objectives; Organizational Theories; Institutional Role; Brainstorming; Focus Groups; Workshops; Strategic Planning; Testing Programs; Technology Uses in Education; Technology Integration; Delivery Systems; Shared Resources and Services; Knowledge Management; Relevance (Education); Research and Development; Best Practices; Organizational Communication; Educational Practices
AbstractIn an effort to continuously advance the National Assessment of Educational Progress (NAEP) program, the National Center for Education Statistics (NCES) convened a series of meetings focusing on the future of NAEP. Participants engaged in productive discussions and debates, exchanging forward-thinking ideas about what role NAEP should play five, ten, and twenty years down the road. This summary highlights a workshop held in January, 2013, in which state and district assessment staff met to develop and prioritize recommendations for NAEP within the following four key areas: (1) An Innovations Laboratory: Thirteen Goals for Assessment Programs of the Future; (2) Using Technology in NAEP and State Assessments; (3) Delivering Meaningful Results; and (4) Sharing Data, Knowledge, and Information. Working groups in each of these areas came to the consensus that NAEP must embrace the changing landscape of education assessment, identify the place it will hold in the next 10 years, and work quickly to position itself for the future. (ERIC).
AnmerkungenNational Center for Education Statistics. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://nces.ed.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: