Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSt. John, Mark; Castori, Pam
InstitutionInverness Research
TitelThe UCSC Institute for Scientist & Engineer Educators: Supporting Multi-Level STEM Workforce Development
Quelle(2014), (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSTEM Education; Science Course Improvement Projects; Labor Force Development; Professional Development; Program Design; Partnerships in Education; Organizational Objectives; Institutes (Training Programs); Program Descriptions; California; Hawaii
AbstractThe Institute for Scientist & Engineer Educators (ISEE) is a national effort to improve STEM education and workforce development by transforming how the next generation of scientists and engineers teach and mentor. Housed at the University of California, Santa Cruz, ISEE is the legacy of the educational side of the Center for Adaptive Optics (CfAO), a decade-long NSF-funded Science and Technology Center. The Professional Development Program (PDP) is the flagship program of ISEE and is the central driving force behind the Akamai Workforce Initiative (AWI), which aims to meet high-tech workforce needs in Hawai'i. This brief presents a third-party, external perspective on the design of ISEE and the PDP, its relationship to the Akamai Workforce Initiative, and the contributions of the PDP to local workforce development at multiple levels. It also distills broader design lessons that may be of interest to other STEM workforce development initiatives. [This brief complements two related briefs: (1) "Contributions of the Akamai Workforce Initiative" (ED558168); and (2) "The Design and Evolution of the Akamai Workforce Initiative: An External Review" (ED558167).] (As Provided).
AnmerkungenInverness Research. P.O. Box 313, Inverness, CA 94937. Tel: 415-669-7156; Fax: 415-669-7186; e-mail: webdev@inverness-research.org; Web site: http://www.inverness-research.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: